19 May 2017

REGULAMIN

REGULAMIN SESJI FOTOGRAFICZNYCH

Niniejszy regulamin został stworzony na bazie wieloletniego doświadczenia, wydarzeń i najczęściej zadawanych pytań. Nazywam się w nim „FOTOGRAFEM” a każdego kto korzysta z moich usług „KLIENTEM”

1.

Każdy klient przed sesją otrzymuje link do tego regulaminu.

Decyzja o skorzystaniu z  usług  fotografa jest równoznaczna z akceptacją wszystkiego, co ten regulamin zawiera.

2.

Przed umówieniem się na sesję należy zapytać o dostępność terminu.

3.

Termin jest rezerwowany na trzy dni.

W tym czasie należy wpłacić zadatek w wysokości 100zł. Resztę kwoty zobowiązujecie się wpłacić max do dnia sesji płacąc przelewem lub odliczoną gotówką. W razie braku wpłaty zadatku w wyznaczonym czasie, termin jest automatycznie, bez informacji anulowany i wraca do puli terminów dostępnych dla innych.

4.

Pierwsze przesunięcie opłaconej rezerwacji terminu przez klienta wiąże się z wyrównaniem kwoty za sesję.

Drugie przesunięcie sesji jest bez konsekwencji.

Trzecia próba wiąże się z utratą wszystkich wpłaconych pieniędzy.

5.

Fotograf może przesunąć dwa razy sesję bez konsekwencji.

Fotograf zdaje sobie sprawę z wysiłku jaki na Kliencie spoczywa, by zorganizować urlop, opiekę dla dziecka, kosmetyczkę itd.

zatem niezwykle rzadko przesuwa sesje.

6.

Chętni na sesje muszą powierzyć mi swoje imię i nazwisko, adres mailowy oraz nr telefonu w celu umożliwienia kontaktu w sprawach dotyczących moich usług. tj. np. stworzenie galerii on line, w której klient dokonuje wyboru fotografii i produktów.

Przekazywane mi dane są przeze mnie przetwarzane tylko i wyłącznie w ramach wykonywanej usługi czyli np. muszę Wasze dane przekazać laboratorium, które robi dla mnie odbitki, obrazy czy albumy. Muszę je również przekazać firmie Zalamo, bo tam na serwerach są Wasze galerie. Zatem wszystko odbywa się wokoło obsługi Waszych sesji. Z obsługującymi mnie firmami zewnętrznymi mam również podpisane stosowne zgody zabezpieczające Wasz dane. Powierzane dane są przechowywane na moich komputerach, dyskach zewnętrznych, serwerach zewnętrznych zabezpieczone hasłami. W każdej chwili możecie zażądać informacji, gdzie są Wasze dane i zażądać ich usunięcia. Usunięcie wiąże się również z konsekwencjami np. brak możliwości należycie wykonanej usługi przeze mnie. O konsekwencjach będę informować bezpośrednio przy danym przypadku. Każda osoba korzystająca z moich usług musi wyrazić zgodę na powyższe minimum.

Podając swoje dane zgadzają się na przetwarzanie ich przeze mnie w ramach moich usług.

7.

Klient otrzymuje dokładnie taką ilość fotografii jaką zakupił. Nie ma możliwość otrzymania „reszty” zdjęć

czyli fotografii surowych/obrobionych za darmo. Może jednak zakupić dodatkowe ujęcia.

Najczęściej zadawane pytanie:

1. czy możemy dostać resztę zdjęć, których nie wybraliśmy?

– niestety nie, możecie je natomiast zakupić, gdyż na tym polega moja praca

2. co z resztą zdjęć, których nie wybraliśmy?

– jeśli nie poinformujecie mnie o chęci dokupienia dodatkowych ujęć na przełomie najbliższych 1 miesięca, surowy materiał zostaje usuwany z dysków po 2 miesiącach.

8.

Przygotowanie do sesji jest niezwykle ważne od nich zależy jakość zdjęć. Na ten temat przeczytacie w opisie wybranej sesji w odnośniku na samym dole. Fotograf nie ponosi odpowiedzialności za jakość końcowego dzieła wywołane zaniedbaniami przez Klienta.

9.

Galeria on line z sesją klienta przygotowywana jest przez:

– do 7 dni roboczych

Fotografie w galeriach zabezpieczone są znakami wodnymi.

Najczęściej zadawane pytania:

1.  czy galeria jest prywatna?

– tak, galeria jest przypisana do indywidualnego adresu mailowego, chroniona hasłem i dyskretna.

2.  jak długo moje fotografie będą dostępne w galeriach?

– patrz punk 7, natomiast gotowe fotografie będą dostępne na pewno na chwilę obecną kilka lat. Jest to czas niezobowiązujący opierający się na obecnej współpracy z dostawcą serwerów i może ulec zmianie.

10.

Jeśli klient otrzymał galerię on line z fotografiami surowymi czas oczekiwania na gotowy produkt to 40 dni roboczych

od momentu wyboru zdjęć przez klienta. Popędzanie Fotografa nie służy mu i stresuje. Czas jaki musi poświęcić na kilka zapytań dziennie „kiedy będą zdjęcia” jest tak długim czasem, że mógłby go poświęcić pracy nad obróbką.  Termin oczekiwania jest wypadkową tego, jak wiele Fotograf ma pracy i też mu bardzo zależy, by jak najszybciej oddać Klientowi swoje dzieło.

11.

Usługa EKSPRESS, gdy klient otrzymuje fotografie obrobione do 5 dni roboczych: + 50% ceny pakietu, do 2 dni roboczych: + 100% ceny pakietu

12.

Pracuję od pn-pt w godz. 9-13, wyjątkiem są wieczorne plenery.

Wykonanie sesji w sobotę lub poza godzinami pracy +100 zł do ceny pakietu.

Wykonanie sesji w niedzielę +200zł.

13.

WYDRUKI

Klient może zamówić dodatkowe wydruki.  Ceny i rozmiary są podane podczas wybierania ujęć.

Wydruki są zamawiane w firmie zewnętrznej, rozmiar wydruków może delikatnie +/- 0,5 mm odbiegać od podanych w systemie, ponieważ  rolki papieru nie są w “punkt” zgodne z tym co jest podane w wymiarach.

14.

Zgoda na publikację.

Każdy Klient może sam zdecydować czy pozwala Fotografowi na upublicznienie swojego wizerunku na:

– facebook Adriana Więsztal Photography,

– instagramie: adriana_wiesztal_photography

– stronach www.awiesztal.pl, www.fotoszukacz.pl, https://www.google.pl/maps,

– podczas wystaw, wernisaży

– publikacji w prasie czy materiałach reklamowych

Zgoda dla Fotografa jest niezwykle ważna, bo to jedyna droga by móc promować swoją pracę.

Klient w każdej chwili ma możliwość ze zgody wycofać się.

15.

Do każdej sesji można zakupić Bon. Regulamin nabycia bonu dostępny jest tutaj

16.

Jeżeli klient dokonał wyboru dodatkowych ujęć musi dokonać opłaty przelewem, gdyż bez tego fotografie nie zostaną przygotowane.

Czas na obróbkę liczony jest od dnia dokonania wpłaty za dodatkowe ujęcia.

Najczęściej zadawane pytanie:

1 . nie otrzymałem zdjęć a już dawno wybrałem

– sprawdź czy Twoja wpłata do mnie dotarła

17.

Na sesjach obowiązuje BEZWZGLĘDNY ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA (w tym telefonem komórkowym)  przez każdego poza Fotografem.

18.

Fotograf zawsze na kilka dni przed sesją drogą mailową lub smsową potwierdza datę i godzinę sesji. W przypadku braku reakcji do dnia poprzedzającego sesję, Fotograf wysyła powiadomienie o anulowaniu terminu sesji. Punktualność przybycia na sesję jest bardzo ważna. Jeśli czujesz, że się spóźnisz poinformuj mnie o tym, gdyż po 15 minutach spóźnienia Fotograf zaczyna zajmować się innymi zleceniami swojej firmy. Klient powinien pamiętać, że spóźnienie jest kosztem poświęcanego mu czasu.

19.

ODBIÓR KOŃCOWEGO PRODUKTU.

Klient może odebrać końcowy produkt osobiście w wyznaczonym czasie i miejscu lub skorzystać z opcji wysyłki. Opcja wysyłki to koszt 15 zł – list polecony. Fotograf realizuje wysyłki dwa razy w miesiącu – może się okazać że na wysyłkę będzie trzeba poczekać.  Odbiór osobisty musi nastąpić w ciągu 30 dni od dnia otrzymania informacji, że produkt jest do tego gotowy. Po okresie 30 dni, nieodebrany produkt końcowy zostaje zniszczony. Całkowity koszt ponownej realizacji produktu pokrywa Klient.

20.

WYBÓR ZDJĘĆ

Jeśli Klient samodzielnie dokonuje wyboru fotografii ma na to maksymalnie 14 dni. Po tym czasie Fotograf nie gwarantuje, że odda dzieło w ciągu 40dni roboczych od dnia wyboru oraz nie gwarantuje zachowania sesji po wyznaczonym terminie.

21.

Klient zobowiązany jest z zapoznaniem się z portfolio Fotografa, jego stylem obróbki i pracy. Klient nie może oczekiwać od Fotografa wykonania dzieła niezgodnego z jego poczuciem estetyki oraz niezgodnego z charakterystycznym dla Fotografa stylem w tym z kolorystyką, kontrastem, kadrowaniem.

Moja praca jest również moją pasją, co dla Was stanowi wspaniały bonus, bo możecie mieć pewność, że oddam jej całe swoje serce i zaangażowanie.  Nie poganiam Was, rozpieszczam i goszczę. Powyższe wytyczne dyktowane są wielką chęcią przeżycia przez nas wspaniałego czasu, bez nerwów, niedomówień czy zagubionego szacunku. Jesteście dla mnie ważni, dzięki Wam mogę się rozwijać i tworzyć klatki ulotnej rzeczywistości. Każdy moment spędzony z Wami to dla mnie zaszczyt.